Efektívny filmový vyhľadávač, žatva toho najlepšieho, čo tento rok ponúkli 3 najdôležitejšie filmové festivaly v Berlíne, Benátkach a Cannes. Prehliadka Be2Can počas týždňa predstaví 12 filmov v sekcii Premiéry, ktoré dojímajú, zabávajú, vtlačia do sedadiel, vyzývajú i menia životy. Sú to filmy, o ktorých sa hovorí.Filmy Be2Can i tento rok uvidíte aj v Kine Lumiere.
Na kartu Lumierka vstupné len 3,00 €!
Osamu je gastarbeiter, ktorý si privyrába kradnutím v obchodoch. Do remesla zasväcuje aj svojho syna. Obaja žijú v provizórnom dome na periférii a s ďalšími členmi domácnosti tvoria rodinu, na ktorej je toho zvláštneho oveľa viac než len spôsob obživy. Do rutiny krádeží zasiahne dievčatko, ktoré sa osamelo hrá v mraze na balkóne. Osamu sa rozhodne, že vziať si dieťa, ktoré rodičia zanedbávajú, nie je zločin. Jeho čin vedie k odhaleniu tajomstva vnútri rodiny zlodejov a spochybnenie toho, čo vlastne rozumieme pod pojmom rodina. Koreedov film je citlivou, vrstevnatou a rafinovanou drámou o bezpodmienečnej láske a dôstojnosti chudobných. Zobraziť viac
Osamu je gastarbeiter, ktorý si privyrába kradnutím v obchodoch. Do remesla zasväcuje aj svojho syna. Obaja žijú v provizórnom dome na periférii a s ďalšími členmi domácnosti tvoria rodinu, na ktorej je toho zvláštneho oveľa viac než len spôsob obživy. Do rutiny krádeží zasiahne dievčatko, ktoré sa osamelo hrá v mraze na balkóne. Osamu sa rozhodne, že vziať si dieťa, ktoré rodičia zanedbávajú, nie je zločin. Jeho čin vedie k odhaleniu tajomstva vnútri rodiny zlodejov a spochybnenie toho, čo vlastne rozumieme pod pojmom rodina. Koreedov film je citlivou, vrstevnatou a rafinovanou drámou o bezpodmienečnej láske a dôstojnosti chudobných. Zobraziť viac
Christian je bitkár a muž s pochybnou minulosťou, ktorý svojím zjavom pripomína pitbula. Jednu etapu má za sebou, druhú začína ako pomocná sila vo veľkosklade, kde je jeho najžiarivejšou perspektívou možnosť obsluhovať vysokozdvižný vozík. Pre niekoho, kto sotva zvláda svoj vlastný život a vegetuje na sociálnom dne, je aj toto veľká výzva. Christiana sa ujíma veterán Bruno a zasväcuje ho do mikrokozmu, v ktorom sa žije podľa špecifických pravidiel a vo svojráznych bublinách jednotlivých oddelení. Počas jednej prestávky stretáva Christian prostorekú a očarujúcu Marion z oddelenia lahôdok. Láska medzi regálmi je krehká, civilná a realistická romanca z miesta, odkiaľ nevidieť nebo. Zobraziť viac
Čierno – biela intímna snímka 3 dni v Quiberone režisérky Emily Atef zachytáva trojdňový pobyt slávnej herečky v rehabilitačnom centre v Quiberone, kde prebieha jej posledné interview pre renomovaný nemecký magazín Stern. Počas týchto dní, sprevádzaná svojou najbližšou priateľkou, odhaľuje pred novinárom a fotografom svoju dušu a neuvedomujúc si celkom následky spontánnej úprimnosti odpovedí otvára svoju 13.tu komnatu. Jedna línia filmu nám rozpráva príbeh slávnej herečky, ktorá sa napriek úspešnej kariére dostala do ťažkej životnej situácie, v druhom pláne dominuje téma bezohľadnosti médií, ktoré cynicky parazitujú na utrpení známej herečky s jednoznačným cieľom – predať „intímne detaily“ zo života celebrity bulváru. Fascinujúcim zážitkom z tohto filmu je – okrem iného - absolútne presvedčivý výkon hlavnej protagonistky – nemeckej herečky Marie Bäumer v úlohe Romy Schneider. Zobraziť viac
22. júla 2011 o 15:30 exploduje v centre Osla bomba. Zhruba dve hodiny po tejto udalosti na malom ostrove Utøya diskutujú o teroristickom útoku skupinky mladých ľudí, ktorí sa tu stretli na letnom tábore pre mládež, organizovaným Nórskou stranou práce. Keď zaznejú prvé výstrely, nikto netuší, že sa skupina viac ako 500 detí a dospievajúcich stáva ďalším cieľom teroristu, ktorý v tej chvíli ešte nemá meno. Film Erika Poppeho je pôsobivým zachytením masakra z pohľadu jednej z obetí, drámou, ktorá sa snaží byť vecným popisom traumatickej udalosti i oslavou húževnatosti a nezlomnosti jednej nórskej generácie. Tvorcovia zvolili jednozáberovú metódu, ktorú podobne využil napr. Gus van Sant vo svojom filme Slon, alebo László Nemes pri filme Saulov syn. Z extrémnej blízkosti sledujú zúfalý únik 18- ročnej Kaji, do osudu ktorej scenáristky premietajú útržky niekoľkých skutočných príbehov tých, ktorí prežili 72 minút teroru na ostrove Utøya. Zobraziť viac
Čierno – biela intímna snímka 3 dni v Quiberone režisérky Emily Atef zachytáva trojdňový pobyt slávnej herečky v rehabilitačnom centre v Quiberone, kde prebieha jej posledné interview pre renomovaný nemecký magazín Stern. Počas týchto dní, sprevádzaná svojou najbližšou priateľkou, odhaľuje pred novinárom a fotografom svoju dušu a neuvedomujúc si celkom následky spontánnej úprimnosti odpovedí otvára svoju 13.tu komnatu. Jedna línia filmu nám rozpráva príbeh slávnej herečky, ktorá sa napriek úspešnej kariére dostala do ťažkej životnej situácie, v druhom pláne dominuje téma bezohľadnosti médií, ktoré cynicky parazitujú na utrpení známej herečky s jednoznačným cieľom – predať „intímne detaily“ zo života celebrity bulváru. Fascinujúcim zážitkom z tohto filmu je – okrem iného - absolútne presvedčivý výkon hlavnej protagonistky – nemeckej herečky Marie Bäumer v úlohe Romy Schneider. Zobraziť viac
Nemecký režisér Christian Petzold vo filme Tranzit preskúmava fantómy európskej migrácie a identity. V jeho neobvykle poňatom filme s množstvom melodramatických i politických motívov je príbeh z čias nemeckej okupácie Francúzska zasadený do súčasných reálií. Hlavnou postavou filmu je Georg, ktorý postupne prijíma totožnosť ľudí, s ktorými ho dávajú dokopy tragické okolnosti. Tá mu síce umožňuje dostať víza a odplávať jednou z posledných lodí, ktoré opúšťajú Marseille, ale spolu s ňou na seba berie aj niektoré ťaživé dôsledky. V Marseille totiž nachádza „svoju“ ženu, ktorú pozná len z listu. Vezme na seba s novou identitou aj nový vzťah a novú budúcnosť? Zobraziť viac
Režijný debut Saulov syn maďarského režiséra Lászlóa Nemesa bol absolútnou senzáciou: snímka, ktorá získala o. i. Veľkú cenu poroty v Cannes i Oscara za najlepší cudzojazyčný film, vyjadrovala naliehavú potrebu mladšej filmárskej generácie vyhraniť sa voči vyprázdnenému melodramatickému zobrazovaniu holokaustu a nájsť pre túto tému dynamický a objavný filmový jazyk. Po tomto triumfe prichádza Nemes s novinkou Súmrak, ktorá sa odohráva v jeho rodnej Budapešti na začiatku 20. storočia. Dráma sleduje dvadsaťročnú Irisz Leiter, ktorá prichádza do maďarského hlavného mesta potom, ako dospievala v sirotinci, a náhle je konfrontovaná s vlastnou minulosťou a temným tajomstvom, čo obostiera jej rodinu. Zobraziť viac
Jacek miluje heavy metal, svoje dievča a svojho psa. Jeho rodina i rodné malomesto ho vnímajú ako zábavného čudáka. Jacek pracuje na stavenisku, na ktorom má vyrásť najvyššia socha Ježiša na svete. Keď ho nečakane zmrzačí tragická nehoda, obráti sa na neho pozornosť celej krajiny – Jacek sa totiž stane prvým občanom Poľska, ktorý podstúpi transplantáciu tváre. Začnú ho oslavovať ako národného hrdinu a mučeníka, ale v zrkadle sa nespoznáva. A Ježišova socha rastie vyššie a vyššie… Pokiaľ režisérka v jej predchádzajúcom filme Telo skúmala paradoxy súčasného Poľska, rozkročeného medzi odumierajúcou tradíciou a komplikovanými výzvami prítomnosti, vo svojej novinke už nekompromisne odhaľuje plytkú, deformovanú, bigotnú a pokryteckú tvár poľského vidieka. Film Tvár je odpútaná, nekonvenčná bájka o vnútornej sile a kráse, ktorá virtuózne prepája realizmus, fantazijné prvky a čierny humor. Zobraziť viac
Jacek miluje heavy metal, svoje dievča a svojho psa. Jeho rodina i rodné malomesto ho vnímajú ako zábavného čudáka. Jacek pracuje na stavenisku, na ktorom má vyrásť najvyššia socha Ježiša na svete. Keď ho nečakane zmrzačí tragická nehoda, obráti sa na neho pozornosť celej krajiny – Jacek sa totiž stane prvým občanom Poľska, ktorý podstúpi transplantáciu tváre. Začnú ho oslavovať ako národného hrdinu a mučeníka, ale v zrkadle sa nespoznáva. A Ježišova socha rastie vyššie a vyššie… Pokiaľ režisérka v jej predchádzajúcom filme Telo skúmala paradoxy súčasného Poľska, rozkročeného medzi odumierajúcou tradíciou a komplikovanými výzvami prítomnosti, vo svojej novinke už nekompromisne odhaľuje plytkú, deformovanú, bigotnú a pokryteckú tvár poľského vidieka. Film Tvár je odpútaná, nekonvenčná bájka o vnútornej sile a kráse, ktorá virtuózne prepája realizmus, fantazijné prvky a čierny humor. Zobraziť viac
Čierno – biela intímna snímka 3 dni v Quiberone režisérky Emily Atef zachytáva trojdňový pobyt slávnej herečky v rehabilitačnom centre v Quiberone, kde prebieha jej posledné interview pre renomovaný nemecký magazín Stern. Počas týchto dní, sprevádzaná svojou najbližšou priateľkou, odhaľuje pred novinárom a fotografom svoju dušu a neuvedomujúc si celkom následky spontánnej úprimnosti odpovedí otvára svoju 13.tu komnatu. Jedna línia filmu nám rozpráva príbeh slávnej herečky, ktorá sa napriek úspešnej kariére dostala do ťažkej životnej situácie, v druhom pláne dominuje téma bezohľadnosti médií, ktoré cynicky parazitujú na utrpení známej herečky s jednoznačným cieľom – predať „intímne detaily“ zo života celebrity bulváru. Fascinujúcim zážitkom z tohto filmu je – okrem iného - absolútne presvedčivý výkon hlavnej protagonistky – nemeckej herečky Marie Bäumer v úlohe Romy Schneider. Zobraziť viac
Christian je bitkár a muž s pochybnou minulosťou, ktorý svojím zjavom pripomína pitbula. Jednu etapu má za sebou, druhú začína ako pomocná sila vo veľkosklade, kde je jeho najžiarivejšou perspektívou možnosť obsluhovať vysokozdvižný vozík. Pre niekoho, kto sotva zvláda svoj vlastný život a vegetuje na sociálnom dne, je aj toto veľká výzva. Christiana sa ujíma veterán Bruno a zasväcuje ho do mikrokozmu, v ktorom sa žije podľa špecifických pravidiel a vo svojráznych bublinách jednotlivých oddelení. Počas jednej prestávky stretáva Christian prostorekú a očarujúcu Marion z oddelenia lahôdok. Láska medzi regálmi je krehká, civilná a realistická romanca z miesta, odkiaľ nevidieť nebo. Zobraziť viac
Po znamenitom metahorore Neutečieš sa osobitý režisér David Robert Mitchell vydal na halucinogénny výlet po Los Angeles: jeho meandrujúci neonoir Záhada Silver Lake sa točí okolo tridsaťtriročného Sama, ktorý sa po zmiznutí svojej záhadnej susedky Sarah púšťa do surreálneho pátrania, aby dekódoval tajomstvá, škandály a konšpirácie ukrývajúce sa v hlbinách Mesta anjelov. Hypnotický a zábavný triler bezmála lynchovského razenia poháňa tak ústredná obsedantná figúra, ako aj vycibrený soundtrack, dejové zvraty a nespočetné popkultúrne referencie, z čoho sa napokon skladá tajná história L. A. Film, ktorý je zároveň subverzívnou hračkou i netradičnou poctou ére klasického Hollywoodu. Zobraziť viac
Nemecký režisér Christian Petzold vo filme Tranzit preskúmava fantómy európskej migrácie a identity. V jeho neobvykle poňatom filme s množstvom melodramatických i politických motívov je príbeh z čias nemeckej okupácie Francúzska zasadený do súčasných reálií. Hlavnou postavou filmu je Georg, ktorý postupne prijíma totožnosť ľudí, s ktorými ho dávajú dokopy tragické okolnosti. Tá mu síce umožňuje dostať víza a odplávať jednou z posledných lodí, ktoré opúšťajú Marseille, ale spolu s ňou na seba berie aj niektoré ťaživé dôsledky. V Marseille totiž nachádza „svoju“ ženu, ktorú pozná len z listu. Vezme na seba s novou identitou aj nový vzťah a novú budúcnosť? Zobraziť viac
Režijný debut Saulov syn maďarského režiséra Lászlóa Nemesa bol absolútnou senzáciou: snímka, ktorá získala o. i. Veľkú cenu poroty v Cannes i Oscara za najlepší cudzojazyčný film, vyjadrovala naliehavú potrebu mladšej filmárskej generácie vyhraniť sa voči vyprázdnenému melodramatickému zobrazovaniu holokaustu a nájsť pre túto tému dynamický a objavný filmový jazyk. Po tomto triumfe prichádza Nemes s novinkou Súmrak, ktorá sa odohráva v jeho rodnej Budapešti na začiatku 20. storočia. Dráma sleduje dvadsaťročnú Irisz Leiter, ktorá prichádza do maďarského hlavného mesta potom, ako dospievala v sirotinci, a náhle je konfrontovaná s vlastnou minulosťou a temným tajomstvom, čo obostiera jej rodinu. Zobraziť viac
22. júla 2011 o 15:30 exploduje v centre Osla bomba. Zhruba dve hodiny po tejto udalosti na malom ostrove Utøya diskutujú o teroristickom útoku skupinky mladých ľudí, ktorí sa tu stretli na letnom tábore pre mládež, organizovaným Nórskou stranou práce. Keď zaznejú prvé výstrely, nikto netuší, že sa skupina viac ako 500 detí a dospievajúcich stáva ďalším cieľom teroristu, ktorý v tej chvíli ešte nemá meno. Film Erika Poppeho je pôsobivým zachytením masakra z pohľadu jednej z obetí, drámou, ktorá sa snaží byť vecným popisom traumatickej udalosti i oslavou húževnatosti a nezlomnosti jednej nórskej generácie. Tvorcovia zvolili jednozáberovú metódu, ktorú podobne využil napr. Gus van Sant vo svojom filme Slon, alebo László Nemes pri filme Saulov syn. Z extrémnej blízkosti sledujú zúfalý únik 18- ročnej Kaji, do osudu ktorej scenáristky premietajú útržky niekoľkých skutočných príbehov tých, ktorí prežili 72 minút teroru na ostrove Utøya. Zobraziť viac
Po znamenitom metahorore Neutečieš sa osobitý režisér David Robert Mitchell vydal na halucinogénny výlet po Los Angeles: jeho meandrujúci neonoir Záhada Silver Lake sa točí okolo tridsaťtriročného Sama, ktorý sa po zmiznutí svojej záhadnej susedky Sarah púšťa do surreálneho pátrania, aby dekódoval tajomstvá, škandály a konšpirácie ukrývajúce sa v hlbinách Mesta anjelov. Hypnotický a zábavný triler bezmála lynchovského razenia poháňa tak ústredná obsedantná figúra, ako aj vycibrený soundtrack, dejové zvraty a nespočetné popkultúrne referencie, z čoho sa napokon skladá tajná história L. A. Film, ktorý je zároveň subverzívnou hračkou i netradičnou poctou ére klasického Hollywoodu. Zobraziť viac
Osamu je gastarbeiter, ktorý si privyrába kradnutím v obchodoch. Do remesla zasväcuje aj svojho syna. Obaja žijú v provizórnom dome na periférii a s ďalšími členmi domácnosti tvoria rodinu, na ktorej je toho zvláštneho oveľa viac než len spôsob obživy. Do rutiny krádeží zasiahne dievčatko, ktoré sa osamelo hrá v mraze na balkóne. Osamu sa rozhodne, že vziať si dieťa, ktoré rodičia zanedbávajú, nie je zločin. Jeho čin vedie k odhaleniu tajomstva vnútri rodiny zlodejov a spochybnenie toho, čo vlastne rozumieme pod pojmom rodina. Koreedov film je citlivou, vrstevnatou a rafinovanou drámou o bezpodmienečnej láske a dôstojnosti chudobných. Zobraziť viac
Čierno – biela intímna snímka 3 dni v Quiberone režisérky Emily Atef zachytáva trojdňový pobyt slávnej herečky v rehabilitačnom centre v Quiberone, kde prebieha jej posledné interview pre renomovaný nemecký magazín Stern. Počas týchto dní, sprevádzaná svojou najbližšou priateľkou, odhaľuje pred novinárom a fotografom svoju dušu a neuvedomujúc si celkom následky spontánnej úprimnosti odpovedí otvára svoju 13.tu komnatu. Jedna línia filmu nám rozpráva príbeh slávnej herečky, ktorá sa napriek úspešnej kariére dostala do ťažkej životnej situácie, v druhom pláne dominuje téma bezohľadnosti médií, ktoré cynicky parazitujú na utrpení známej herečky s jednoznačným cieľom – predať „intímne detaily“ zo života celebrity bulváru. Fascinujúcim zážitkom z tohto filmu je – okrem iného - absolútne presvedčivý výkon hlavnej protagonistky – nemeckej herečky Marie Bäumer v úlohe Romy Schneider. Zobraziť viac
Laura už roky pracuje v továrni na výrobu figurín. Pre problémy s vlastným prežívaním nazerá do intímneho života druhých a platí mladým mužom za navodenie ilúzie intimity. Tudorovi, hercovi, ktorý si zarába ako masér, sa páči žena, ktorá odmieta jeho snahy o kontakt. Začne ju prenasledovať a nachádza iné spôsoby, ako sa jej dotýkať – prostredníctvom vecí a miest, ktorých sa dotýkala ona. Laura jedného dňa medzi divákmi interaktívnej šou Paula a Tudora pocíti istú fascináciu. Postupne sa stáva tichým svedkom ich životov i osamelej túžby, ktorá rezonuje s jej vlastnou skúsenosťou. V priebehu tohto zrkadlenia sa múry, ktoré si Laura okolo seba tak prácne vystavala, začínajú rúcať... Zobraziť viac
Príbeh dvadsaťdvaročného Thomasa, ktorý prichádza do katolíckeho rehabilitačného centra vo francúzskych Alpách, aby tu zabojoval so závislosťou od heroínu, je štúdiou (ne)dobrovoľnej rehole a premeny prchkého adolescenta na svojbytnú duchovnú bytosť. Najväčšími prednosťami filmu sú neokázalá, precízna réžia, odvaha rozprávať príbeh v bolestivom detaile a brilantné herecké obsadenie. Kahnov film je pokornou charakterovou štúdiou i formálne čistou, tichou oslavou ľudského súcitu a odhodlanosti - nenápadnou, ale prenikavou a nesentimentálnou snímkou o viere, možnostiach nápravy, rôznych podobách závislosti a ťažkej voľbe medzi láskou k človeku a láskou k Bohu. Zobraziť viac
Laura už roky pracuje v továrni na výrobu figurín. Pre problémy s vlastným prežívaním nazerá do intímneho života druhých a platí mladým mužom za navodenie ilúzie intimity. Tudorovi, hercovi, ktorý si zarába ako masér, sa páči žena, ktorá odmieta jeho snahy o kontakt. Začne ju prenasledovať a nachádza iné spôsoby, ako sa jej dotýkať – prostredníctvom vecí a miest, ktorých sa dotýkala ona. Laura jedného dňa medzi divákmi interaktívnej šou Paula a Tudora pocíti istú fascináciu. Postupne sa stáva tichým svedkom ich životov i osamelej túžby, ktorá rezonuje s jej vlastnou skúsenosťou. V priebehu tohto zrkadlenia sa múry, ktoré si Laura okolo seba tak prácne vystavala, začínajú rúcať... Zobraziť viac
Režijný debut Saulov syn maďarského režiséra Lászlóa Nemesa bol absolútnou senzáciou: snímka, ktorá získala o. i. Veľkú cenu poroty v Cannes i Oscara za najlepší cudzojazyčný film, vyjadrovala naliehavú potrebu mladšej filmárskej generácie vyhraniť sa voči vyprázdnenému melodramatickému zobrazovaniu holokaustu a nájsť pre túto tému dynamický a objavný filmový jazyk. Po tomto triumfe prichádza Nemes s novinkou Súmrak, ktorá sa odohráva v jeho rodnej Budapešti na začiatku 20. storočia. Dráma sleduje dvadsaťročnú Irisz Leiter, ktorá prichádza do maďarského hlavného mesta potom, ako dospievala v sirotinci, a náhle je konfrontovaná s vlastnou minulosťou a temným tajomstvom, čo obostiera jej rodinu. Zobraziť viac
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Slovenský filmový ústav.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
REZERVÁCIA VSTUPENIEK
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
KÚPA VSTUPENIEK
Vzmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu je možné vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film a podobne) a to maximálne do 30 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia. V takomto prípadeje potrebné zaslať oficiálnu žiadosť o vrátenie plnej hodnoty zaplateného vstupného na e-mailovú adresu: kinolumiere@sfu.sk. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.