Pokiaľ máš rád/rada európsky film a rád/rada by si sa pozrel/a na najstarší filmový festival na svete, neváhaj a prihlás sa do 27 TIMES CINEMA a staň sa ambasádorom LUX Audience Award.
Projekt 27 Times Cinema umožňuje každý rok mladým milovníkom filmu z EÚ vycestovať na Medzinárodný Filmový Festival v Benátkach (29. august - 10. september) a stať sa členom poroty Giornate degli Autori.
MÔŽEŠ SA ZÚČASTNIŤ AK:
si milovníkom/milovníčkou filmu vo veku od 18 do 25 rokov a máš dobré znalosti angličtiny,
si aspoň trochu aktívny/aktívna na sociálnych sieťach (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Snapchat; Tik Tok),
máš zručnosti v oblasti písania, blogovania, alebo úpravy videa, fotografie či iného komunikačného nástroja,
PRIHLÁŠKA:
natoč video v ktorom popíšeš, čo pre teba znamená Európa. Video musí začať vyslovením “Europe for me is…”
vyplň online formulár
odošli online prihlášku a video na našu mailovú adresu manazer.lumiere@gmail.com do 23:59 2. apríla (prosím do predmetu mailu napíš 27 TIMES CINEMA a meno, video pošli dodaním Wetransfer linku v tele mailu)
Technické požiadavky videa:
video musí byť v anglickom jazyku,
vysoké rozlíšenie (Full HD: 1920x1080 px) s dobrým zvukom,
dĺžka videa 30 sekúnd,
video by malo obashovať nasledujúce informácie: meno, krajina pôvodu.
Kino Lumière vyberie tri najpresvedčivejšie prihlášky a zašle ich organizátorom 27 Times Cinema, ktorí rozhodnú o šťastnej dvadsaťsedmičke. Upozornenie: účasť na projekte si vyžaduje dobrú znalosť angličtiny, i z toho dôvodu sú ďalšie informácie uvedené v angličtine.
_______
If you enjoy sharing your love for European film and dream of going to the Venice Film Festival, apply now to become an ambassador of the LUX Audience Award.
Since 2010 every year, 27 young film-lovers, each representing one country of the European Union, meet to attend the Venice Film Festival as Giornate degli Autori selection jurors.
Who can participate?
Film-lovers aged between 18 and 25, who: Have excellent oral and written English skills;
Are active on Socials (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Snapchat; Tik Tok); Have skills in podcasting, blogging, video editing, photographing or any other communication tool;
Can write professional articles and blog posts.
How to apply?
Shoot a video in which you explain what Europe means to you. Start the video by saying “Europe for me is...”
Make it fun and original!
Technical requirements:
Shoot it in English,
In high resolution (Full HD: 1920x1080 px) and with an excellent audio recording,
Duration: 30 seconds,
The video should contain the following information: Name and country of origin.
Fill in the online form.
Submit your online application form and the video to our cinema
Take a look to the Europa Cinemas’ Vimeo channel to check out previous year’s examples.
Fill and send the application form in English to the cinema: manazer.lumiere@gmail.com before the 02.04.2023 end; please note in the subject of the email: 27 TIMES CINEMA: your name. Please, add Wetransfer link to your video in the text of the e-mail.
What happens if you’re the lucky one?
Considering travelling to the EP's seat in Strasbourg to participate in the 2023 LUX Audience Award Ceremony. You win a flight ticket to Venice and get free accommodation in the Lido where the festival takes place. You’ll be offered a free festival accreditation (giving priority access to the Giornate degli Autori screenings).
You should commit yourself to:
Take part in an online meeting organised by the European Parliament,
Be present in Venice before the start of the festival, from Tuesday 29 August to Sunday 10 September 2023 (festival dates: 30 August- 9 September),
Be a jury member for the films competing for Giornate degli Autori,
Take part in round-table discussions, masterclasses and workshops focused on improving your communication skills as influencer to be actively involved in raising awareness about the LUX Audience Award,
Contribute to Europa Cinemas website and social networks,
Promote the new LUX Audience Award after the festival using the skills learned in Venice,
Attend and help organise events in the frame of the LUX Audience Award,
Be available to participate in the LUX Selection panel for the 2024 edition.
Don’t miss this unique opportunity! Let your dream come true!
For further information about this initiative please visit:
https://luxaward.eu / https://www.europa-cinemas.org / https://27timescinema.cineuropa.org / https://europa-cinemas-blog.org/28-times-cinema / http://www.giornatedegliautori.com
*Co-organised by the European Parliament, the LUX Audience Award, the Giornate degli Autori and Europa Cinemas, 27 Times Cinema aims to promote shared values and cultural diversity among young people.
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Slovenský filmový ústav.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
REZERVÁCIA VSTUPENIEK
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.
KÚPA VSTUPENIEK
Vzmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu je možné vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film a podobne) a to maximálne do 30 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia. V takomto prípadeje potrebné zaslať oficiálnu žiadosť o vrátenie plnej hodnoty zaplateného vstupného na e-mailovú adresu: kinolumiere@sfu.sk. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.